16 Şubat 2014

Arkadaş grubunda tek topal biz miyiz arkadaş!!

Hani gören de 25 yaşındayız sanacak!

Ikın sıkın kıvır 33 yaşındayım yahu.. Allahtan 1 bebe yapmışım, yaklaştı 4 yaşına, ikinciyi hala hesap kitaptayız.. Ama 10 kişilik masada çocuğa hala arkadaş yok! Şöyle bir tuzluk devirecek, ekmek bölecek zeytin çekirdeği atacak yaramazlık yapacak bir cüce daha yok ortamımızda hala!
İlaç namına çocuk arıyoruz her yerde.



İnsaf arkadaşlar, hayatınızı 2 kişi tamamlayacaksanız bir an evel söyleyin de mesafemizi bilelim alla alleee..

Baskı yapacak değilim ne haddime, maksadım önümü görmek yolumu çizmek, bayram seyran tatil yemek programlarımın, acı dozajını bilmek istiyorum bundan sonra ben. Size de zor , bize de.. Malum nerden baksan Amerika - Türkiye gibi saat ve kültür farkıyla yaşıyoruz sizinle hem de aynı şehirde ..

Zira biz keyfe keder yetişkinlerin dünyasında laklak yaparken zavallı çocuğum çok asosyal takılıyor, kendi kendine konuşuyor falan.. insan üzülüyor, kuru tahta sandalyelerde iki büklüm kafası masaya vurup uyurken..
Geçti 65cm boyunda bebeklik devri, 110cm oldu çocuk öyle cebe kucağa sığmıyor ki..
Uzun lafın kısası, kimseye "ol"  diyecek değilim tabi ki de, çocuk 4 yaşına geldi yalnız başına büyüdü, aloo diyorum alooo.. kediyle mediyle geçmez hayat, dost acı söyler diye kıvırayım en iyisi :)

Kendinizi geçtim bari Karan için çocuklu olun da, bu kafaya beraber erelim bir an önce dimi :) Köpek balıkları olan bir okyanusa kafes içinde inmekten daha büyük bir adrenalinden ve kızgın kumlardan serin sulara atlamaktan daha büyük bir hazdan bahsediyorum..
Mesaj yerine ulaştı biliyorum ;)

Sevgi ve hasretle öperim :)




Hiç yorum yok: