18 Temmuz 2013

Karan'ın Yemek Mönüsü

Karan son zamanlarda tam bir kişilik savaşına girdi. Ne olursa olsun itiraz ediyor. 2 gündür banyo dahi yapmaya ikna edemedim. Bugün bir yolunu bulacağım.

Yemek konusuna gelince oldum olası iştahlı bir çocuk oldu, önünden kaçıracak kadar olmasa da çoğu sebzeyi yerdi. Ancak 1 haftadır, bu konu da gündemde. Onu sevmem, bunu sevmem diyor ve sadece köfte pilav gibi şeyler yemek istiyor.

Dün akşam bu savaşa son vermeye karar verdik.



"Birlikte bir mönü yapalım sana, sevdiklerini söyle, yalnızca onları pişirelim ama sen de itiraz etmeden ye, olur mu" dedim. Çok heyecanlandı ve hemen tamam dedi.

Sevdiği çorbaları saydı, sebzeleri saydı. Tek tek yazdık, restoran mönüsü gibi. Ancak düşündüm, çocuk henüz okumuyor sonuçta daha,o nedenle görselleştirmeye karar verdim.

Bu onu daha da heyecanlandırdı. Oturduk evdeki yemek dergilerinden sevdiği yemeklerin resimlerini bulduk, kestik ve duvara mönüyü astık. Bugün zeytinyağlı kabak, tavuk ve makarnayı seçti. Amaç her gruptan bir çeşit yemek seçmek ve dilerse çorba da isteyebilir.


Şimdilik çok mutlu. Bakalım işe yaramazsa sonuçlarını da başka bir yazıda yazacağım ama ben oldukça umutluyum :) Bakınca bile "canım çekti" diyor.


Hiç yorum yok: