20 Ağustos 2013

Ne Kadar da Kötü Bir anneyim ben Böyle!!

Bugün ben anladım ki kötü bir anneyim.
Doğduğundan beri yani 38 aydır, ne saçma şeylerle uğraşmışım.

Nasıl aklıma gelmemiş ki kahvaltı diye hamur kızartmasıyla limonata vermemişim?

Nasıl da düşünemedim meyveleri cam rendede parmaklarım acıyana kadar suyunu çıkarmakla uğraştım, verseymişim keşke hazır nektarları?

Ara öğün için pastaneden alsaymışım keşke margarinli kandil simitlerini, kurabiyeleri, açmaları akşamüstleri, neden elmayla cevizle zeytinyağlı şekersiz kek tarifleri uydurmuşum ki? Üstelik yumurta beyazı alerjisi de vardı, beyazsız nasıl dert etmişim o kekleri neden uğraşmışım o kadar? Ev yapımı veriyorum diye bahsediyor, gururlanıyorlar şimdi o margarinli ve bol şekerli kurabiyeleri, alman pastalarını vs.

Kuru meyvelerden marmelat yapıcam hem de üstelik şekersiz olacak diye neden laboratuvara çevirmişim ki mutfağımı, ekmeküstü çikolata varken?

10kg  çanta taşımaktan boynumu sakatlamışım, yanımda taze meyve, kesmek için aletler, veya zeytinyağlı sebze yemeği taşımak için, ne gerek var, her restoranda var karışık kızartma, kızarmış mücver, şinitzel, patates kızartması?

Ayrıca ben hakikaten salakmışım sanırım, çocuğa balığı sevdirmek için ne çok uğraşmışım verseydim keşke sosisleri salamları kızartıp, protein değil mi işte?

Keşke verseymişim o şekerli, palm yağlı bebe bisküvilerini, ana okulunda limonatasına ilave şeker istemeyi bilirdi arkadaşları gibi şimdi!

Sağlıklı karbonhidrata takmışım kafayı, ne gerek var lokum gibi mantılar, her katında margarin olan milföyler varken uğraşmaya! hem de sosisli milföy! vitamin patlaması!


Ne manyakmışım sırf benim yüzümden çocuk okuyacak okul bulamayacak neredeyse! Yok yok olmaz böyle, beynime format atmak lazım acilen!

Ver yesin, balon gibi şişsin, "aman ne güzel beslendi okula gidene kadar yemiyordu orada yemeye başladı, büyüdü" sansam ya ben de offff of!

Boşver sağlıklı beslenmeyi, bu okul sayesinde "acıktım" diyor ya şimdi, hem de ingilizce bile söyler yakında! sevinsem ya!

Hiç yorum yok: